Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Góbi Krisztián indította 10 éve
Olyan gondom van hogy mikor hidegen indítom a motort (simson s50b) akkor pác röf indul szépen jár ketyeg a hogy az illik elmegyek vele egy pár kilométert aztán elkezd döcogni fuldoklani durogni majd le áll és még le nem hűl be se indul nemtudom mi lehet a baj ezért kérek segítséget előre is köszönöm.
Hozzászólások eddig: 2
Poós Balázs üzente 10 éve
Szia,
Lehet esetleg az alaplapon is egy forrasztási pont elválása a gyújtástekercsnél, ami meleg hatására eltávolodik egymástól, így megszakad, vagy egy belső szakadás, menetzárlat. Ha a gyújtás rendben van lehet még az ok a karburátor és a szívócsonk közötti kb. 3mm-es műanyag-bakelit hőszigetelő hiánya. Ha a karbi átmelegszik a hengertől a benzin felforr és az is tud ilyen problémákat okozni.
Tóth Ferenc üzente 10 éve
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás