Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Laca Paca indította 11 éve
Jobbnapot...
A SIMSON-om (S51 E 1986) kb két hete megállt egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül. Mint kiderült nem volt gy.szikra, amit a tirisztor cseréje megoldott. Igen ám de csak cca 2-3 km megtételéig mert újra leállt, a tünet ugyanaz nincs szikra. Gondoltam biztos egy gyári hibás, kicseréltem megint. Újra jó lett :) 2 km-ig :( és leállt.
Akkor kértem itt tanácsot és többen a jeladóra vagy a gyújtó tekercs hibájára gyanakodtatok. Nagyon fontos az üzembiztos állapot (munkába járok vele) ezért lecseréltem a teljes alaplapot(!) vezetékestül mindenestül (MZA), és a gyújtó trafót is. Ehhez jött még egy tirisztor, és egy új gyertya, első rúgásra indult a gép. Irány a próbaút és láss csodát még egy kilométert sem mentem vele és leállt!!! Hazatoltam, és a nem fogjátok kitalálni, nincs szikra......
Segítsetek, hogyan tovább? Teljes a kétségbeesés....
Hozzászólások eddig: 6
Laca Paca üzente 10 éve
A hiba oka a következő volt:
A gyújtótekercsről akkora feszültség jött le, hogy a tirisztort "átütötte" egy idő után.
Az MZA alaplapról is, mivel mindenfajta gyújtótekercsel szerelik, és nem a gyári tekercselési módot alkalmazzák...
A MoFaKer-nél sikerült olyan gyújtótekercset vásárolnom ami a beépítést követően a megfelelő feszültséget adja le és hibátlanul működik vele a motor.
Mérjétek meg a feszültséget a gyújtótekercsen, ha 120 V-felett van, akkor az nagy valószínűséggel elintézi a tirisztort és cserélni kell.
Márton Varga üzente 10 éve
Rékasi Richárd üzente 10 éve
Márton Varga üzente 10 éve
Tivadar János üzente 10 éve
simsonom 51e vetem fellet ujitva táborinál minden évbe kell cserélni 6v tirisztoros gyujtást mert nincs szikra ajobb oldali dekli nagyon meleg szokot lenni aszerelő mindig mondja hogy nagyfeszültségü tekercs lesz zárlatos nem tudom az okát fötengely nem üt akorát hogy beleverjen a tekercsbe87 kiadásu simszonrol van szo az utolso szériát már6v tirisztoros gyujtásal csinálták nem lehetnek a bolti komplet teljes alaplapo enyire roszak kb 3000 km birnak ki előre is kőszi a segitséget jani
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás