Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SIMSON MOTOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SIMSON MOTOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Gárdián Csaba indította 12 éve
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Karburátor beállítás 16 N3-4 -es SIMON karbihoz. A szívató(hidegindító) bowdennek milyen feszesnek kell lenni, tehát a csavar teljes behajtástól kifelé mennyit kell csavarni. És ez a gázbowden esetében is. És még annyi lenne a kérdésem, hogy menet közben miért pörög fel a motor 4-5 mp-re? Segítségeteket kérném mielőbb.
Hozzászólások eddig: 4
Gréczi- Zsoldos Dániel üzente 12 éve
Tóth Ferenc üzente 12 éve
Szia, igen a szívatónál is úgy kell be állítani.
Ezt olvastad már?
http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&mit3=cikkek&id=5&fokat=5&alkat=
Én is így csinálom és jó szokott lenni.
üdv.: Feri
Gárdián Csaba üzente 12 éve
Tóth Ferenc üzente 12 éve
Szia Csaba!
A karburátornál a bovden feszességet úgy kell beállítani a feszítő csavart, hogy kb. 1-2mm -t lógjon a bovden ház.
A felpörgés szerintem a kuplung csuszásából adódhat.
üdv, Feri
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás